Söndag, jag gillar!

Söndagar brukar alltid rinna iväg som ett spjut (?) Vet inte riktigt vad jag fick det ifrån men ändå. Jag har inget speciellt att skriva. Var hos Sara på tjejmiddag igår innan utgång, det var riktigt nice! Har heller inga nya bilder att visa er, glömmer alltid att ta kort :P Ska skärpa mig...;) Jag rensar min garderob nu, har slängt 3 påsar med kläder snart, har FÖR MYCKET kläder, men inte mpnga jag gillar. Har alltså FÖR LITE snygga kläder. Jaja, nog om I-landsproblem....Nu blir det lite mer plugg! Tjooo :D Enjoy

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha åh, samma problem här! För lite FINA kläder helt enkelt!

Datum:2010-01-26 Klockan:18:09:39
URL: http://helenamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback