Vips!

Vips så var det skola igår och vips så kom helgen. Konstigt att börja skolan på en fredag kan jag tycka men skönt att det är helg nu ;) Igår var jag och Amanda hemma hos henne och myste, vi gjorde inget speciellt. Idag vaknade jag sent, inte bra när man ska plugga. Nyss pyntade jag av granen och nu tänkte jag hoppa (?) in i duschen, varför heter det hoppa? Hahah. Sedan blir det lite filosofiplugg innan det blir förfest någonstanns innan utgång. Ikväll blir det Karisma, har aldrig varit där så det ska bli kul! Dessutom är vi förhoppningsvis 8 tjejer! De bästa! Nu måste jag skynda mig, pussar till er! Enjoy

Har inga bilder på denna datorn så det fick bli ett tråkigt inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback