Längesedan

Hej! Jag vet verkligen inte vad jag ska blogga om längre, men jag kan inte ta bort bloggen, det går bara inte. Nu sitter jag här och kollar film, Dear John för 3 gången, den är så fin! Det var en vecka sedan jag skrev sist, det har inte hänt jättemycket sedan dess, men lite utgångar och lite sömn har jag hinnit med :P Sedan har jag ju självklart jobbar en hel del. Idag vaknade jag sock av ett sms där det stod att jag kunde få vara ledigt om jag ville, ingen idiot som vill gå på Liseberg i det här vädret? Så varför inte tänkte jag och somande om till halv 1. Underbart! Men nu har jag ingenting att göra så nu känner jag att jag lika gärna kunde jobbat. Hoppas jag får besök av Julia och Amanda sen, vill kolla lite film. I helgen är det Lisebergsfest, hoppas det blir kul. Imorgon kommer mamma och pappa hem från Mallorca, nu är man inte ensam längre. Det är skönt att bo ensam men samtidigt sjukt tråkigt ibland, det ska bli kul att träffa dem igen. Nu ska jag ut och handla lite yougurt, tror jag kommer se ut som en idiot i regnkläder, kan det regna så här mycket? ;) PUSS PÅ ER!


En bild från i onsdags bara :) Lisa, Kajsa och Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback