dear john

I måndags var jag med mina vänner på bio. Vi såg Dear John, en romantisk film med Channing Tatum och Amanda Seyfried. Filmerna She´s the man och Mamma mia är nog två av mina favortifilmer så mina förväntningar på denna filmen kunde inte vara större. Filmen var jättebra! Den var romantisk och sorglig, jag är inte sån som gråter på bio men det var nästan så jag fällde en tår, men bara nästan. Det som gjorde filmen bra var inte själva handlingen, för den var som det brukar vara på filmer ganska förutsägbar, men det var skådespelarnas skicklighet och musiken som gjorde det tycker jag. Detta är nog min nya favoritfilm, tillsammans med sex and the city 2 ;) Enjoy

Jag har även fastnat för filmens soundtrack, främst dessa två låtar.

Och ni, NI MÅSTE SE FILMEN!! ;)

Amanda Seyfried - Little house
Joshua Radin/Schuyler fisk  - Paperweight




Han är snygg!!!!!!!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback