Lista

Tog den här listan av KENZA, roligt att skriva listor tycker jag ;)

Senaste

Låt du hörde: You Me At Six – Underdog (acoustic version)

Film du såg: Dear John

Mat du åt: Äter nu, ischai och en bar från Espresso House ;)

Kram: Mamma

Puss: Av min lilasyster tror jag J

Känslan: Ensamhet

Resa: Senaste? Alanya

Glädje:  Igår när Spanien gjorde mål mot Portugal ;)

Dröm: Jag drömde att min förra (!) skola bibliotek hade en bar :P

Person du träffade: Pappa

Personen du pratade i telefon med: Amanda

Personen du fick sms av: Amanda

Gången du åt 7-eleven korv: Har nog faktiskt aldrig ätit en korv därifrån :P

Gången du var utomhus: Alldeles nyss då jag cyklade hem från shoppingen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: I förfgår om jag inte minns fel :P

Saken du köpte: Present till min kära mamma som fyller år imon



Allmänt


Ska bli skoj: Att börja jobba imorgon, fast samtidigt inte kul och samtidigt nervöst, hahah

Ska inte bli skoj att: Att inte kunna njuta av solen och vädret de närmaste 6 veckorna.

Sparar till: En ny Laila Bagge ring som jag fick av in bästa kompis i studentpresent eftersom jag tappade bort den igår, KLUMPKAJSA

Pålägg som gäller: Just nu? Massmör har jag på mackan i min mun ;)

Önskar att jag var bättre på: Att inte tappa bort dyra saker som ringar, armband och mobiler!!!

Dagens dryck: Ischai

Vad saknar du: Vad saknar jag inte? Hah… min döskallering? ;) Lite kärlek vore mysigt med..

Tre band/artister: Just nu: Bob, Usher, You Me At Six, Joshua Radin, Travie McCoy, Lovestoned, ääähh va fan, kan inte välja tre, ta min lista vet jag ;)

Vad har du gjort idag: Vaknat, shoppat till mamma, ätit, nu top model

Brukar du svära mycket: Nej faktiskt inte

Hur tidigt stiger du upp: Hur? Klockan? Hur jag kramar kudden och sätter mig upp i sängen sedan ställer jag mig upp och springer ner för trappan ;) Klockan? Efter 10 helst…

På helgerna: Klockan? Om jag är ute brukar jagväl somna runt 3

Vad ska du göra ikväll: Ingen aning. Kanske film med Amanda, eller miniutgång? Beror på, men ska upp tidigt imorgon.

Hur många timmar sover du per natt: runt 7-9, beror på vad man gjort dagen innan och om man måste ställa klockan såklart ;)

Vem är snyggast i världen: Herregud, ingenaning, Jag? ;) HAHAHHA

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Alla roliga utgångar, solen och Kroatien?

Favoritplagg i garderoben just nu: Blommiga klänning?

Längd: 172 tror jag  

Vikt: Vet inte helt säkert, men vem bryr sig?

Byter gärna garderob med: Någon med snygg klädstil, haha alla snygga kändisar…

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok:  Tredje Twilight

Mitt rum kan beskrivas som: Ganska litet, med två ”rum” med vägg emellan, stor säng ;)

Mig själv med tre ord : Glad, snäll, klantig?

Jag tränar: Inte så ofta men i så fall på Friskis

Jag ville bli när jag var liten: Konståkerska, Barnläkare, Jobba på hunddagis, haha jag hade många drömmar :P


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Datum:2010-07-01 Klockan:11:44:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback