Midsommar

Hejsan!

Imorgon är det midsommar, första gången på 19 pr ska jag inte fira den tillsammans med min familj och släkt nere vid sommarstugan utan nu har mina vänner kommit på att vi ska paddla i en sjö, mysa vid brasan och tälta istället. Det ska bli jättekul. Ska börja åka hemifrån redan kl 9 imorgon så det är fullt upp. Packar just nu och man behöver mer än vad man tror, alt man ska sova på, mat för 2 dygn och sådär. Men även om det känns lite trist att inte fira midsommar på ängen i Orrviken så känns det helt okej :) Nu ska jag snart åka och handla mat, vi hörs på söndag eller något, kommer förhoppningsvis lite bilder också då :D GLAD MIDSOMMAR Enjoy



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback