Ny design!

Hejsan! Nu har jag suttit här i någon timme och fixat med den här j*vla designen! Den vill verkligen inte som jag vill och nu orkar jag inte mer. Jag har ännu inte lyckats få bort KAJSAFRI uppe i hörnet som ni ser och jag har heller inte lyckats att klistra in lite information om mig under profilbilden. Alltid ska jag misslyckas med något ;) Nu orkar jag inte mer, får ta det imorgon kanske. Ingen som kan hjälpa mig? :)

Idag har jag varit på Kungsmässan ganska länge, givk runt och kollade i affärer med Petra. När jag för en gång skull hade presentkort så hittade jag verkligen ingenting. Köpte endast ett genomskinligt vitt sött linne. Nu ska jag kolla lite tv, ha det bäst! Enjoy

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kan hjälpa :)

om du vill få bort KAJSAFRI texten i headern så går du in på kodmallar och letar upp:

<h1><a href="${BlogUrl}">${BlogTitle}</a></h1>

<h2>${BlogDescription}</h2>

.. ta bort den bara



Är det något mer du vill ha hjälp med?



Ha det gött // LisaAmelie

Datum:2010-06-17 Klockan:14:54:34
URL: http://sixteenfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback