STUDENTEEEEEN

Jag vet hur jag ska beskriva den lycka som jag kände den 4 juni. I fredags var den dagen jag efter 12 år äntligen slutade skolan. Sedan kan man ju inte säga att jag aldrig mer ska plugga för det är självklart att jag ska det, men inte på två år hade jag tänkt ;) Jag tror det blir lite långtråkigt om jag ska skriva hela dagen här, för det hände väldigt mycket. Bilderna får säga sitt. Men dagen började med champangefrukost kl 07:30 och jag var hemma kl 06:00 dagen efter ;) Men 4 juni 2010 kommer i alla fall vara den dag i mitt liv hitills roligaste, lyckligaste och crazyigaste (?) dag i mitt liv! :D Här kommer lite bilder, Enjoy


Amanda och jag på champangefruskosten

Fina Klassisar



Mammi, Jag och Pappa :D


Flaket var det roligaste timmen i mitt liv tror jag!


Sötaste kusinbarn Olivia


Nu orkar jag inte lägga in fler bilder, det tar sån tid! Ska fixa mig nu
innan jag ska in till jobbet på Liseberg och gå på en liten utbildning.
Det ska bli kul att träffa alla man ska jobba med! :) Sedan ikväll blir det
utgång! PARTY! :D Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback