Veckan

Hejsan! Nu var det längesedan jag skrev, har haft annat för mig. I onsdags var jag först på stranden för första gången på lovet, underbart! Sedan blev det utgång! I torsdags var jag på Liseberg på den andra utbildningen, sedan var vi 5 st som stannade kvar och åkte lite karuseller som små barn, det var kul! :D Sedan i fredags hade jag hela huset för mig själv, hela helgen. Sånt gillar vi! ;) Då kom Amanda och bodde hos mig, sedan fick vi besök från Skövde och utgång på det!  Igår var det lördag och då var det utgång igen, men sedan har man ju precis tagit studenten, börjar jobba 1 juli, så då får jag passa på nu :) Ikväll blir det kladdkaka med grädde framför matchen, det ska bli kul! :D VI hörs i veckan, fin väder väntas men jag ska göra mitt bästa :) Enjoy


Gammal bild på mig och min nya inneboende för helgen :P

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad söta ni är! Och vad fint du fick till designen! Har du mycket planerat för veckan? Kanske hinner vi ses någon dag? :D PÖÖSS

Datum:2010-06-20 Klockan:22:09:41
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback