Waka Waka

Igår var jag på stranden en hel dag, underbart! Imorgon börjar jag jobba, det ska bli kul men samtidigt lite tråkigt, för vem vill inte ligga på stranden hela dagarna? ;) Men jag tjänar ju pengar :P Igår var även jag och 14 andra på biljardpalatset i Göteborg och kollade på Spanien - Portugal matchen som slutade precis som vi ville, Spanien och Torres vann :D

Måste dela med mig för jag har verkligen för årets officiella VM låt - Waka Waka med Shakira, den blir bättre och bättre desto mer jag lyssnar på den! :) Nu ska jag snart fxa mig och bege mig till stan. Enjoy

WAKA WAKA

You're a good soldier
Choosing your battles
Pick yourself up
And dust yourself off
And back in the saddle

You're on the frontline
Everyone's watching
You know it's serious
We're getting closer
This isnt over

The pressure is on
You feel it
But you've got it all
Believe it

When you fall get up
Oh oh...
And if you fall get up
Oh oh...

Tsamina mina
Zangalewa
Cuz this is Africa

Tsamina mina eh eh
Waka Waka eh eh

Tsamina mina zangalewa
Anawa aa
This time for Africa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback