Dagens!

Dagens humör: Helt okej, glad över att inte ha lektioner denna vecka, vi har FN-rollspel. Israel here I come ;)

Dagens utseende:
Bra sminkdag, bra hårdag, bra kläddag, men hemsk helhetsdag, hahaha

Dagens skönhetsprodukt:
bodylotion hallon

Dagens plagg: min nya tunika från Topshop

Dagens accessoar: Namnhalsband?

Dagens ipod: Glömde den hemma, nu spotify

Dagens Fundering: Hur jag ska våga hålla tal inför 150 pers imon…

Dagens Händelser: Skola, hem, plugg, tv, data

Dagens vill ha: sällskap

Dagens frisyr: Som vanligt: utsläppt

Dagens låt: John mayer, vilken som helst!

Dagens planer: Boka fler körlektioner, träna på tal

Dagens saknad: Någon, utom min familj som är hemma…

Dagens dummaste: Att jag fick gå hem, men det var kanske bra för mig ;)

Dagens sjuka: huvudet

Dagens drog: Lite godis

Dagens roligaste: Pratet om nakna gamlingar utanför bamba med tjejerna ;)

Dagens favorit: Mina vänner!

Dagens köp: Tyg, pärlor (till företaget) tuggummi, godis (till imorgon)

Dagens ord: Haha?



Ja, det var min dag! Inte så mycket mer att skriva ;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback