Pluggpluggplugg!

Ja det är min vecka! Det jag nu tar en liten paus i. Imorgon har vi dock utvecklingssamtalsdag men jag har bokat in en körlektion 08:55, så ingen sovmorgon för min del ;D Smartkajsa! Sedan ska jag ha utvecklingssamtal, det går nog bra, för jag är så duktig ;) Sedan ska vi sätta ihop lite skolsaker i FN-gruppen. Sen spenderas hela kvällen med Emmy. Vi ska fixa alla 2374 sakerna som ska fixas innan UF-mässan på fredag. Men det ska nog gå bra! Nu ska jag återgå till det roliga, hehe! Enjoy

Här är en länk till armbanden som kommer att säljas på mässan, kanske någon som vill beställa? ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja samma här=)

Datum:2010-03-16 Klockan:20:34:27
URL: http://durrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback