Screw you!

Jaa, nu sitter jag här ensam och har tråkigt. Jag är ensam hemma, men man blir inte gladare för det, eller? ;) Idag fortsatte förhandlingarna på FN-rollspelet och vi i delegationen Israel fortsatte att hålla tal, jag gillar det! Vi fick påhopp från Iran och vi påhoppade dem, rejält. De anklagade oss för att ha mördat en hög person från terrororganisationen Hamas (som de stödjer) som inte är bevisat att vi gjort men vi fattade inte hur de kan anse att de kan anklaga oss när deras egna president har flertalet gånger förnekat hela förintelsen och trakasserat den judiska befolkningen flera gånger. Dessutom erkänner inte ens Iran att Israel är ett land. Jaja, nog om mitt tjat, tror verkligen inte ni bryr erm haha! Nu ska jag tröstäta lite i min ensamhet! Puss på er, hoppas ni har det mysigt! Enjoy

'
Foto: Bilspår i snön, by me. Jag hoppas det är ett tecken, hihi..... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback