Harry Potter och snoppen

I fredags var jag och Manda på bio, såg såklart Harry Potter filmen. Den var faktiskt bra, lite lång bara. Det var såklart roligare och se den med norsk text och i en biosalong med säkert 900 personer, sjukt stor! Dumbeldore hette Humlesnurr och Quidicchbollen (hur det än stavas) hette SNOPPEN, hahahah. Jag och Amanda dog av skratt och magen vek sig, dock var det bara vi som skrattade i hela salongen när följande mening kom: "Första gången jag tog i snoppen......" HAHAHAH trodde vi skulle dö, men vi fick skärpa till oss och fortsätta kolla som alla andra norska folk. Det var nog helgens roligaste eftertsom både idag och igår vi varit sjuka och mest sovit och tagit det lugnt. Dock har jag självklart jobbat både lördag-söndag.... Nej denna veckan är det jobb hela veckan men är ledig på helgen. Då kommer saknade Petra hit och hälsar på. MYSIGT! Förresten har snön kommit till Oslo med, mysigt. Jag älskar snö! God natt, Enjoy


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej Kajsa.

Kul att läsa din blogg, fick länken av din mamma. Nu kan jag följa dig också (lite då och då när man sitter och surfar runt) Det är många bloggar att läsa. Härligt att läsa att ni har det bra och roligt och mycket jobb, mindre roligt med kackerlackor (bläää), hoppas de försvinner. Ha det bra. Kram Anna-Karin

Datum:2010-12-01 Klockan:22:33:29
Postat av: Hanna

Vi var oxå och såg harry potter med norska subtitles. Vi hade även vi väldigt kul åt att snitch heter snopp på norska. Vi var två svenskar, förmodligen dom enda i hela salongen som skratta högt

Datum:2010-12-02 Klockan:00:45:54
URL: http://haninsch.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jupp i oslo bor jag. På grunerlööka ;)

Datum:2010-12-07 Klockan:21:49:14
URL: http://haninsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback