Vinter

Jaha, helt plötsligt var det jul. Galet, 1 månad tills julafton! Och här sitter jag, fortfarande sjuk. Min hals dödar mig. Ändå orkade jag gå till jobbet idag. Jag mådde bra imorse, eller hyfsat bra iaf. Men sedan mådde jag bara sämre på jobbet. Det är inte lätt att jobba på ett café när man inte kan prata med kunderna för man låter som en tonårsgrabb i tonåren med sin svajande röst. Några skrattade åt mig, men jag låter ju rätt rolig.

Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Tror jag ska laga något gott sedan till mig och Manda. Hon var med sjuk igår stackarn, känner mig lite skyldig till det... Får se vad jag hittar på för gott!

Jag är shoppingsugen! Får se om jag får unna mig något imon ;) Annars om vi mår bättre imon så blir det nog bio på kvällen, Harry måste man ju se ;) Annars väntar jobb hela helgen, och hela veckan med. Sedan på fredag kommer Petra, hon är saknad! Åååå vi ska mysa här i Oslo, fika och shoppa lite kanske ;) Nu ska jag kolla på en film tänker jag. :) Enjoy


Våran inflyttningsblomma, och min nya kärlek - Ring


Jelly Beans - 199/kg i Amandas affär, finns i 50 smaker säkert, en med smörpopcornsmak,
 haha typiskt Amerikansk, men vissa var sjukt goda, andra mindre...



Kommentarer
Postat av: Petra

Åh fina du, det ska bli så kul att komma! Längtar och saknar dig!

Datum:2010-11-28 Klockan:20:04:00
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback