Drömlägenhet och fisk

Tjaaa, det händer faktiskt inte mycket, vi jobbar och sliter bara. Vi har gått på tre visningar senaste, en riktigt bra och får besked imorgon :) HOPPAS!!!!! Amanda lämnar mig i helgen och åker hem till sverige, då kommer älskade och saknade Emmy hit, jag jobbar dock lördag men det ska bli mys ändå! Nu ska jag snart äta fiskgratäng som jag köpta för 9 kr, är man fattig så är man ;) eller sparsam vill jag kalla det :P Hihi, saknar er där hemma, och fisk för det är så gott, haha... blubb Enjoy

Kommentarer
Postat av: Ma+Pa

Så sitter vi här och håller alla tummar igen!!! Pöss

Datum:2010-10-20 Klockan:21:18:56
Postat av: Ma+Pa igen

Nåt vi ska skicka med Amanda tillbaka som inte tar så mycket plats? Mössa och vantar kanske?

Datum:2010-10-20 Klockan:21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback