nattbussbloggning igen

Hejsan mamma och pappa, ha det så kult på resturangen. Förlåt men va tvungen, haha. Alla fattar nog inte det roliga i detta ändå, haha. Men iallafall, nu har jag varit i Sverige i 30 timmar. Värt det? Oooo ja! Fanns mycket jag ville hinna med på dessa timmar men allt kan man inte få. Jag hann iaf träffa min kära familj och shoppa lite nödvändiga saker i Göteborg. Jag hann även hälsa på Baldergänget för att säga hej. Kan ju tyvärr inte komma på avslutningsfesten men jag hoppas på att få se alla igen, om inte jag ska jobba igen där så kommer jag och hälsar på på balder igen, jag lovar. Ni har varit en fin del av min sommar, en stor del också.

Nej, nu kanske jag ska ta och sova istället? Finns inte så mycket annat att göra känns det som, jag ska jobba idag, 12-20, awsome, not. Men jag ska blogga oftare har jag bestämt. Har en del jobbsaker att berätta med. Puss på er alla! Enjoy

Kommentarer
Postat av: M+P

Alla minuter är värt....

Datum:2010-10-03 Klockan:10:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback