Söndag med Emmy

Heeej, nu är grannen inne på internet så jag måste passa på att skriva. Vårat internet funkar inte alls längre så nu måste jag passa på. Emmy har varit här i helgen, vi har mest fikat och pratat. Jag jobbade igår med. Idag har vi promenarat mycket och fikade på Wayne´s coffe. Snart ska hon åka bussen hem. Amanda är i Sverige över helgen, hon hade shoppat, det ska jag med göra när jag åker hem, haha. Ska nog hem nästa helg! :D Längtar, saknar alla hemma sjukt mycket. Men nu dör säkert internet snart, jag får sova ikväll istället, ska upp 05:45 så det behövs ändå. Puss Enjoy


Emmy och den nakna pålen ;)

Wiihoooo, här bor jag ;)

Stjärntecken, vädur :P

Kommentarer
Postat av: M+P+S

Det är inte klokt vad kulturell du blivit sen du flyttade. VÄD!!

Datum:2010-10-24 Klockan:17:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback