Torsdag

Hejsan svejsan Karsson ;) Idag har jag jobbat, suprise va? ;) Det händer inte så mycket mer än jobb och jobb. Igår hade vi personalmöte, du beslutades det att vi ska ha öppet längre alla vardagar, öppna tidigare alla helger så nu kommer alla pass förlängas med en timme. Tror jag kommer att komma upp i nästan 40 timmar per vecka, goa pengar men slitsamt. På lägenhetsfronten går det inte så bra, ska kanske på en visning i helgen bara, vi får se helt enkelt. På mötet bestämdes också att om vi kommer att sälja för 250 000 på 5 veckor, i snitt ungefär 30 000 per dag så får vi åka på en resa till London i december! Nu har vi något att kämpa för :) Nu ska jag äta lite kakor och tjocka mig lite till. God natt, saknar er alla där hemma sjukt mycket! <3 Enjoy

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh saknar dig med hjärtat!! Vill komma och hälsa pååå snart! Men hör av dig nästan gång du vet att du ska till Sverige! Puuss

Datum:2010-10-07 Klockan:23:34:22
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback