Joggingtur i slottsparken

Idag har jag jobbat 10-18, den skönaste tiden om jag får säga det själv! :) En bra dag helt enkelt, direkt när jag kom hem så bestämde jag mig för att gå ut och springa, hör och häpna! JAG SPRANG, någon kilometer kanske i slottsparken, sprang vilse lite i stora staden men tillslut hittade jag hem. Jag hade även fått uppdrag att köpa pannkakorsingridgenser, så nu står syskonen Noring och lagar pannkakor. Jag sprang med en matkasse i handen till och med, kände mig mycket hurtig, nu sitter jag här och svär över sämsta internet, hoppas detta publiceras nu, några bilder är inte ens att tänka på, då försvinner säkert allt. Nu är det mat och sedan är det tydligen plumpmästerskap sa Jonas. Hoppas ni mår bra hemma, saknar er! <3 Enjoy

Kommentarer
Postat av: Pappa

Imponerad! Ta med dig springskorna när du kommer hem så jag får lite sällskap....

Datum:2010-09-23 Klockan:22:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback