nattbussbloggning

Hej allesammans! Nu sitter jag på bussen hem till Sverige, och jag kunde inte bli mycket gladare när jag upptäckte att de trådlösa nätverket funkade utmärkt här i bussen, och bussen är fullsatt och jag är den ENDA som fick sitta själv, UNDERBART :D Både idag och igår har jag jobbat, och det blir roligare, lite iaf. Ska jobba på Liseberg imon och på söndag, orkar verkligen inte söndag, ska tänka på det. Idag jobbade jag 11-21.

När jag satte på min dator här i bussen så märkte jag också att världens bästa Amanda gjort om min skärmsläckare till massa bilder på bara mig och Amanda, då blev jag glad, hon är allt bra den tjejen! <3 Ska bli skönt att komma hem lite, ska tvätta, hehe. Men nu måste jag nog sluta för det känns som alla runt omkring mig på bussen irriterar sig lite över att jag har lampan tänd för att se tangentbordet. :P Enjoy


En fin bild som Amanda valt ut, hehe, från Alanya, "ute och gå lite ba"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback