Friday at Friday´s

Underbara fredag! Nu ska jag snart ut och äta med jobbet, denna gången på Fridays. Vädret är på topp. Chefen bjuder, nu ska det drickas drinkar :D Underbar dag, är ledig imorgon och på söndag, 3 dagar till sedan påsk hemma i underbara Sverige. Har jag sagt att livet är underbart? ;) Imorgon är det med utgång, jag är såååå taggad. Nu ska min 20 års dag firas. Fick superfina paket och cupcakes av Amanda i onsdags! LOVE.

Förresten kolla in min tradera annons på min vita replayjeans här!

Här kommer lite bilder :

 
Mina 20 års cupcakes, Amanda är bäst!





Haha på facebook är jag Amandas mamma, så jag fick en fin kopp. Så missuppfatta inget annat ;)

Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback