aj

Vaknade upp igår med världens förkylning. Och sedan efter 15 timmars jobb igår på både BIT (kunde inte släppa det, hihi) och Jeans LAB så mådde jag inte på topp i morse heller. Ska ta mig igenom dagen 9:30-17. Sedan ska jag och min sambo unna oss att gå ut och äta middag på Karl Johan. Amanda fyller nämligen 1 år i Oslo idag, så vi kände att det var en tillräcklig bra anledning till att äta ute för en gång skull ;) Sedan måste jag också tillägga att det står byt batteri på min dator. Vadå batteri, fattar ingenting? Det är ju fullladdat också. "Du har problem med batteriet, vilket kan gör att datorn plötsligt stängs av" .... Orkar inte, imon ska jag sova bort allt elände. Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback