bästa veckan

Jag är sämst på att blogga jag vet, har varit "ledig", dvs. arbetslös nu en vecka men ändå har jag haft det fullt upp. Veckan började med massa kuligheter med mina bästa tjejer på Liseberg, sedan tisdagskvällen spenderades med alla tjejer på Balder, myskväll med massa gottigheter. 
Onsdag träffade jag Petra på stan och sedan på kvällen var det också myskväll med spel hos Sandra. Torsdagen bjöd på massa städning hemma och sedan på kvällen träffade jag Amanda, första gången på 3 veckor. Vi mailade folk inför våran resa och kollade film. 
Fredagen laddades upp med mys med mamma på dagen. Shoppade lite. Sedan väntade en utgång i Göteborg med mina tjejer! Vi hamnade på Push, laddade för att Kanye West skulle dyka upp, gjorde han det!? NEJ, han är ju kändis....
Lördag vaknade jag till världens finaste sommardag så då åkte jag med mamma och pappa på en uflykt kan vi kalla det. Först åkte vil till Kungshamn, smögen där vi stannade och solade och badade. Sedan på kvällen vidare till Marsstrand där vi åt jättegod middag och sov över en natt i ett litet rum.
Söndagen, Kaninfest! Dagen började med rullning hemåt, fixade mig och kl 19 var det dags för förfest hemma hos Eric. Det var världens sämsta väder, förstår inte hur vädret kan ändras så mycket på så kort tid. Men tillslut var vi framme. Massa kom dit och vi hade kul. Sedan trädgårn på det! Underbart! Ni är bäst balder, önskar jag kunde stanna hos er och jobba. Men jag har ju en lägenhetshyra att betala här i Oslo. Veckan och sommaren i Sverige kunde inte ha varit bättre. Kommer sakna sommaren, men mest Liseberg och jobbet! Puss på er fina! Ni är bäst.

Här kommer bilder från hela veckan! Enjoy


Sandra, Amanda och Julia på Liseberg i måndags

Allsång med Lotta, här Eric

Smögen

Jag och pappi




Har inga bilder från Kaninfesten i söndags tyvärr :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback