Torsdag

Andra dagen avklarad! :) Riktigt skönt. Imorse fick jag först packa in massa gamla kläder som fanns på lagret i kartonger, klättra på hyllor, och fixa lagret. Sedan var dagen som vanligt. Fixa, vika kläder, kassa. Kul är det! Skönaste är nog att jag får ha mina egna kläder om jag ska vara ärlig, jobbigt att ha klädpanik varje morgon bara ;) Imorgon ska jag lära mig hur man stänger. Butikschefen ska hjälpa till, men sedan när man kan så stänger man själv. Centret stänger 22 varje vardag och 20 varje lördag så imorgon jobbar jag 15-22. Är alltid ledig söndagar, så kom och hälsa på! ;) Ska träna först på morgonen hade jag tänkt. Tredje gången denna veckan! :) Känner mig så duktig! Nu ska jag sova snart, kanske läser lite bloggisar först. Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback