efterlängtade

Tycker det kan bli vår exakt NU. Så jag kan använda mina nya vårkläder jag unnat mig. Har förresten det för gott hemma för att kunna skriva något vettigt här. Idag blir det hemmamys, igår var det fest för allt och alla. Haha. Love Enjoy



Kängor  - Din sko
Tröja - HM
Bikinisar - HM
Kilklackar - HM
Jacka - HM, såg inte alls fin ut på bilden :(

Kommer inte ihåg vad jag mer köpt senaste tiden, men jag kan inte sluta shoppa.
Härmed ska jag NU börja snåla. Svårt när man går in och ser alla fina underbara vårkläder.
Ska göra mitt allra bästa ;) Har förresten köpt 10 par nya örhängen på 1 vecka, bra jobbat Kajsa ;) Inga fler örhängen är mitt nya mål, hehe. Men vem kan stå emot billiga örhängen?

Jaaa jag älskar HM. Haha. Var i Alingsås idag förresten, mycket mysig stad. En sjuk sak upptäckte vi.
De har ett köpcenter, en lång shoppinggata. Alla affärer de flesta städer har, men INTE HM. Väldig märkligt....
Nu ropar mamma, ska laga mat nu, grillat på menyn.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Finns dessa kläder i butik eller har du nätshoppat? :) Kram

Datum:2011-02-19 Klockan:18:53:57
Postat av: Petra

Åh den där tröjan har jag med! :) duuu vi får ses nästa gång du kommer hem eftersom vi inte hann med det nu... :( puusss på daj

Datum:2011-02-20 Klockan:10:12:17
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback