Tiden rinner iväg

Har kommit på hur sjukt fort tiden går. Jag har redan varit i Oslo i 5,5 månader. Jag flyttade hemifrån för nästan 1 halvårs sedan. Hoppas sommaren kommer lika fort. Och det dröjer säkert  inte länge förrän vi är på vår livs resa ut i världen heller. 

Förlåt att jag är dålig på att blogga men sanningen är att jag inte har något roligt eller spännande att berätta. Jag jobbar, äter och sover. Och vad jag äter tror jag inte ni tycker är så intressant ändå så jag hoppar den biten ;)
Idag är jag iaf ledig, det är skönt. Somnade utan att ställa klockan, bara det är en frihet. Lägenheten har inte blivid dammad eller damsugad (?) på lääänge, så jag får väl göra det då.... Sedan ska jag ut och kolla lite i stan, hämta min klocka som jag glömde på en annan BIT där jag jobbade i måndags. Och sedan fyller en viss sambo 20 år snart, vad fan ska jag köpa? Har ingen fantasi, förslag tack ;) Ikväll kl 19 är det dags för Zumba igen, det var längesedan nu. Nu kurrar magen, lååång frukost väntar. Puss på er! Enjoy


Jag är sjukt sugen på att tatuera mig, jag vet exakt vad. Det är två olika motiv jag vill,
den stora frågan är var? Jag vill inte att det ska vara på ett ställe där man i framtiden
kan växa, för då blit det bara fult, har ni förslag? På underarmen vill jag ha en....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback