20 saker ni inte visste om mig...

20 saker ni inte visste om mig (eller?)

1.  Jag skriver dagbok varje dag och har gjort det varje dag i 4 år, är inne på femte året nu

2  .Jag fullkomligt hatar att stressa och är hellre där 10 min innan

3.  Jag älskar kläder, mode och att shoppa men tycker själv att jag borde lägga ner mer tid åt att bry mig

4.  Vill bli mer vältränad, SKA bli det. Har haft det som nyårslöfte nu i 3 år.  

5.  När jag var mindre så var jag aktiv i både balett, hiphop, scouterna och handboll

6.  Jag får stor ångest när jag bara är hemma och inte får frisk luft på en hel dag

7.  Jag gråter sällan bland folk och när jag gråter gör jag det i min ensamhet

8.   Jag har aldrig haft pojkvän

9.   Har mycket bättre självförtroende på sommaren

10.   Är sällskapssjuk och hatar att vara ensam

11.   Våren och sommaren 2010 var den bästa tiden i mitt liv, hittills…

12.    Tycker att vara online på facebook är sjukt jobbigt ibland, men ändå loggar jag in varje dag

13.    Förstår mig verkligen inte på hur killar tänker ibland

14.     Har världens sämsta sångröst, ändå sjunger jag hela tiden. Önskar ibland att jag var med i idol

15.     Har gått upp 4 kilo senaste året.

16.     Är beroende av lypsyl/carmex/läppglans/läppstift. Måste ha någonting på läpparna helt enkelt

17.     Hatar att sminka mig, ändå måste jag göra det varje dag.

18.     Går hellre upp en kvart tidigare och myser än att snooza och behöva stressa.

19.     Hatar tecknad film, tycker bara om Hitta Nemo för den är så söt.

20.     Jag är helt galen, töntig, knäpp och allmänt tokig för det mesta ;) Om ni inte redan visste det :P



Så nu vet ni förhoppningsvist lite mer om mig ;)


Kommentarer
Postat av: M+P+S

Du glömde skriva att du är bäst!!

Datum:2011-01-04 Klockan:20:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback