2011

Rolig rubrik va? ;) Måste vara den mest populära rubriken idag skulle jag tro. Men har ingen roligare att skriva. Igår ja, igår var en bra dag. Bättre än förra nyår! Mycket bättre. Men jag tror jag alltid har för stora förväntningar på nyår, önskar och drömmer liksom att det ska bli jättekul, men det blir aldrig som man tänkt sig. Jaja, men kul hade vi iaf.

Först på dagen så jobbade jag till klockan 18. När jag kom hem hade Amanda lagatklart maten, det gillade vi. Det blev kyckling (tror jag kan leva på det) och honungsrostade grönsaker. GOTT. Sedan började vi göra oss snygga (trodde vi) ;) Haha. När klockan hunnit bli 21 tog vi trikken med Rebecka, Cassandra och massa andra söta tjejer till Solli, där vi gick in till en sttooooor hemmafest. Massa folk, de flesta var från Halmstad hörde jag. Dock var det inget partyfolk menade vi. Då syftar jag på danssugna folk, ingen kväll är lyckad om inte man får dansa tycker jag :P Så vad gjorde vi åt saken? Joo vi 7 tjejer erövrade dansgolvet! :)

Sedan när klockan närmade sig 12 så drog vi oss mot Aker Brygge, där vi firade tolvslaget med chamange och gamla klasskamrater från lågstadiet, trevligt. Sedan hann vi med två efterfester som inte var så värst festliga kanske, innan vi var hemma tillslut i vår egen lägenhet klockan 06:24.

Nu ligger jag här i min säng och Amanda har precis somnat i soffan, så söt. Tog fram en lapp förut för att skriva mina nyårslöften men jag kom inte på ett skit, ska tänka på saken. En sak är klar iaf: 2011 får svårt att slå 2010 men jag ska göra mitt bästa och Asientouren ska vi åka på! :D Nu ska jag väcka min sambo och fråga om hon vill göra något kul. Enjoy






Orkar inte lägga upp fler bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback