Fin helgis

ÅÅååå, det är allt skönt att vara hemma ibland. Igår var en mycket fin dag. Först vaknade jag upp i min egna säng, bra start. Sedan tog jag det lugnt, fick min tvätt tvättad ;) Haha, inte alls bortskämd. Efter en fika på Kungsmässan och lite mathandling och min favoritmat till middag så började jag fixa mig. Utgång väntade med Malin. Förfestade på semla och på pendeln träffade jag på Johanna! Så vi bestämde oss alla 8 att dra till samma förfestställe. Riktigt trevligt. Sedan drog vi vidare till Karsima, gratis inträde är gott ;) Kanske inte var världens taggaste Kajsa men ändå rolig kväll. Åkte sedan taxi ända till dörren, skönt!

Idag har jag inte gjort så värst mycket. Höjdpunkten var ändå att träffa fina tjejer på Pascha. Michan, Sara, Julia och Sandra. Mic och Sara hade jag inte träffat sedan augusti/september, sjukt! Saknat er tjejer! Men hoppas verkligen ni kommer och hälsar på snart, jag vet att ni läser detta ;) Satt säkert nästan 2 timmar och snackade skit, bara Amanda som fattades.

Sedan åkte jag och mamma och hälsade på familjen Green. Anna-Karin, Stefan, Niklas, Ronja och lilla Ida. Fikade och busade. Kändes konstigt när inte Therese var där, skypade med henne i morse, saknar dig!!!

Ikväll har jag inte gjort alls mycket, packat hela min väska, som för övrigt blev så tung att jag inte kunde bära ner den för trappan själv, vet inte hur det ska gå imon men det löser sig. Åker med bussen från Nils Ericsson terminalen runt 17:30, och får sällskap på bussen av Rebecka som också varit hemma, awsome! Nu kanske bussresan för en gång skull blir rolig ;) Kollade just klart på handbollen, sedan solsidan.

Imorgon ska jag ta mig in till Göteborg, ska försöka hitta något fint på Åhléns, har 400 kr i presentkort där, riktigt nice! Nu ska jag umgås lite mer med familjen, hoppas eran helg varit lika fin som min! :D Enjoy

Två kontsiga bilder från igår



Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad jag saknar dig med <3 bild på Ida tack ;) Love u

Datum:2011-01-25 Klockan:09:47:36
URL: http://theresegranelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback