Jude

Söndag, jobb och söndagsfilm. Söndagens film blev the holiday. Asså shit vilken fin film, buhu. Jag och Amanda låg i soffan och lipade och sörjde över våra patetiska liv, vi vill ha en som Jude Law i the holiday, vilken man. Eller ja, så kanske det inte riktigt va, men vi lipade så vi skrattade. Åååå den är så bra! Riktigt tjejfilm tror jag dock ;)

Nu ska jag snart duscha efter dagens gympass, sedan ska jag sova och tagga för en ny jobbvecka, ser fram emot detta! :) Sedan sängen, och drömma om att mitt liv blir lika som the holiday ;) Hehe... Enjoy




Synd att han i år fyller 39, såg på andra bilder att han blivit gubbig :(


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh alltså han i The talented Mr Ripley.... Skitfilm men han är guuuuuuuud. Ge mig! Haha ;)

Datum:2011-01-20 Klockan:17:44:16
URL: http://petralundevaller.blogsppt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback