Mocka

Dagen beståg av: Jobb 07:30-16:30. Sedan gjorde jag årets största rea fynd! Sååå jävla grymt! Jag köpte en äkta mockajacka, svart med nitar uppe vid halsen på jc, ordinariepris: 1400 NOK, fick den för 199 NOK. Snacka om kap! Lycklig :D Haha, den var så billig så jag var tvungen att fira med ett par till örhängen till samlingen med ;) Haha, något jag verkligen inte behöver.... Sedan åkte jag och Amanda på våran första träning på Elixia. Det var riktigt skönt, känner att min kropp inte kommer må så bra imon. Men men, vi började bara med lite springning och gym på ganska låg nivå. När man inte tränat på 6 månader så tror vi det var bäst att börja lugnt. Nu ska vi äta gårdagens köttfärsås med ärtor, majs, och lite gräddfil på det. Härligt :) Sedan kommer jag nog somna, mina ben är som spagetti. Nu är det mat! Puss på er! Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback