Morning

Med kaffemuggen i handen och mysdressen på så kanske det är dags att göra iordning sig. To work. Börjar kl 12, men hatar att stressa. Kan vara det värsta jag vet. Hela natten har varit konstig. Somnade väl vid c. 1 sedan har jag bara drömt massa skumt, massa om bland annat flygande hästar, sköldpaddor och nakna männikskor. Det var som jag levde i en fantasivärld hela natten, sjukt. Nu minns jag tyvärr inte alls mycket. Sedan har jag vaknat hela tiden typ av att jag antingen är för varm eller för kall. Och Amanda är inte precis tyst när hon för andra gången springer in i sovrummet för att hämta något hon glömt :P Hon började kl 8 och slutar kl 23, inventering. Tycker lite synd om henne. Dagen känns seg idag, men vi får väl se. Men hoppas ni får en fin dag! Enjoy


Inte alls längesedan jag tog dessa höstkort i Vigelandsparken, men tiden
bara springer ifrån mig, men bra på ett sätt, ett steg närmare värme,
sommar och massa festligheter :D Också ett steg närmare Asientour 2011

Kommentarer
Postat av: julia

sv: tack_:)

Datum:2011-01-03 Klockan:11:42:23
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback