På bussen, igen..

Måste vara det mest använda rubriken jag har. Men åker man buss nästan varannan månad så blir det lätt så... Men nu sitter jag här iaf och är på väg "hem". Kan fortfarande inte riktigt kalla Oslo för mitt hem. Rebecka bokade samma buss "hem" så nu sitter vi båda här och snackar jobb och stirrar in i våra datorer med varsin godispåse. Jag gillar att åka buss, det är avslappnande :) Kommer anlända c. 21:10. Då får vi hoppas att jag orkar bära min resväska, som säkert väger 25 kilo. Och en asstor ful knallblå coopkasse med mat och Amandas tvätt....haha. Får nog fråga någon gentleman om hjälp att få in den på trikken, hoppas han är snygg. Hahahha... jaa, ni får kalla mig knäpp. Nej, nu börjar jag må illa. Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback