shopping och träning?

Wiiihoooo bra dag! Jag och min sambo äntligen fått tummen ur röven och köpt träningskort på Elexia. Grymt stort är det och lätt värt pengarna, hoppas vi ;) 499kr/månad kostar det. Nu jävlar ska vi bli vältränade, hehe,, ;) Mitt mål är från och med nu, skriftligt bevisat att jag ska träna varje vecka minst två gånger i veckan. Var på ett litet möte idag sedan beställde vi hem thaimat på det, nice kväll.

Vad har mer hänt? Joo Kajsa har shoppat :) Hehe, ett spetslinne från Gina Tricot och en militärgrön orkesterkavaj eller vad det kallas :P Sedan köpte jag ett par örhängen och tre par nya trosor, det behövde jag nog ;) Orkar tyvärr inte ta några kort. Köpte även två saker till Amanda, försenad julklapp. Ska nog byta nästa vecka :) Nu ska vi äta färsk ananas. :D Enjoy

Kommentarer
Postat av: stina

Hej! Vet inte om du kommer ihåg mig, men jag fastnade för din balklänning som du hade på dig i våras. Så himla fin verkligen, ska dansa bal nu snart och har inte sett någon finare klänning. Om du skulle ha lust att sälja den eller inte kan du väl slänga ett mail till mig:) [email protected] är addressen!

Datum:2011-01-08 Klockan:21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback