Torsdag

Har ingen fantasi till en roligare rubrik. Nu sitter jag här och äter morot, äggmacka och lite pasta med spenat och ärtor. Kom precis hem från träningen, zumba blev det idag, utan Amanda för hon jobbade sent. Idag har jag varit på 3 olika ställen och jobbat, kände mig lite som en förvirrad höna. Haha, vet inte vad jag fick det ifrån. 

Imorgon öppnar jag, sedan är det hemresedax, ska vara i Sverige och kära (?) Kungsbacka till måndag kväll. Vill träffa alla vänner som jag inte träffat på länge. Saknar er Emmy, Sara, Julia, Sandra och alla ni andra. Sedan får vi väl se vad vi hittar på. Nu måste jag packa all smutstvätt, hihi vi har inte tid att tvätta i tvättstugan ;) Puss på er! Enjoy 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback