Sista delan av sagan

Okej, nu ska jag kan erkänna. Jag har inte läst någon av Harry Potter böckerna... började dock på ettan när jag var 13. Men la ner efter 50 sidor, tyckte inte den var bra. Och filmerna har jag sett alla. Tycker dock inte de är sådär jättebra, men det beror nog på att jag inte läst böckerna. Ibland blir jag lite förvirrad av handlingen, har nog bara mig själv att skylla ;). Men ikväll ska jag se den sista delen av sagan! Och nu måste jag erkänna att det ska bli grymt spännande och se vad som är slutet för Harry. Även om jag fått skvallrat för mig lite vad som händer så ska det bli jättekul att se! Jag, Sara, Sandra och Julia drar iväg mot stan snart. MYSFAKTOR! Nu är det först lite lax på menyn här hemma i ensamheten. Grattis också till snyggaste Emmy som fyller 20 idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback