regn, röda bär och äventyr

Hejsan hoppsan Karlsson. Helgen var helt underbar. Längesedan jag mådde så bra. Fick också träffa världens bästa bästis, saknade Therese. Vi hade inte setts på 9 månader. Lördagskvällen avslutades med 2 timmar dans i spöregn, var blöt ut och in. Men kul var det!

Imorgon slutar jag mitt jobb på BIT. Har sökt masa andr ajobb, vill testa något nytt. Många ska höra av sig så jag hoppas verkligen jag får något annat. Annars börjar jag jobba på Liseberg v. 29. I höst ska jag bo i Oslo men hoppas på att jag funnit mig ett jobb tills dess :) 

På söndag åker jag, Amanda och Petra till Rhodos, sådär spontant, kul och spännande sista minuten. Ska bli helt fucking underbart.

Det är väl det som händer, har inte mycket mer att skriva. Här kommer helgen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback