Kattunge

Hejsan hoppasan. Jag mår inte bra, vet inte vad som hände efter jobbet men har sovit i 3 timmar, har ont i hela kroppen. Har börjat på min nya BIT, ny och nya. Haha, men än så länge går det bra. Har bara jobbat där en dag, och lärt mig att baka Calzone, spännande. Har inte mycket mer att skriva, gick upp 5 idag, det var hemskt. Men vad gör man inte. Nu har vi ätit lite soppa, lägenheten ser förjävlig ut, Imorgon blir det städ, ingen utgång för min del men vad vi hittar på får morgondagen avgöra. Är ledig på söndag, skönt skönt! :D Kanske ska kolla på 5 milen på Holmenkollen, vi får se. Det får vi göra med allt, har inte fått shema för nästa veckan heller. Nu är det snart sängen igen. Enjoy


Vill vara den lilla kattungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback