Kollen ännu en söndag...

Vår "tradition" har fortsatt även denna söndagen ;) Vi var på VM i Holmenkollen idag med. Förra gången vann Norttug, denna gången vann Norttug..... fail. Men det är grym stämning, helt sjukt! Alla är så glada, tror verkligen inte den stämmningen skulle finnas i Sverige. Norskarna är mer glada i sitt land och bryr sig mer på något sätt. Jag kan inte vänta till 17 maj. Helt galet. Inte jättekul att vara svensk när Norge vinner, gömde våran svenska flagga lite när vi gick hem ;)
Nu ligger vi i soffan och slappar sönder, haha. Jag har precis ätit räkmacka, Amanda åt pizza, haha. Imorgon är det jobb igen, det är bra på det "nya" jobbet, har inte kommit in riktigt i det än men det blir säkert bra. Jag slutar runt 19, sedan ska jag försöka köpa present till en viss person som fyller 20 på torsdag, PANIK, hjälp mig? Har ingen idé alls. Vad fan kan man köpa till sin bästa vän på hennes 20 års dag?????? Här kommer lite bilder från den mycket fina soliga dagen, fick massa vårkänslor :D Enjoy





Vi fick "fina" västar... vågade inte använda de ;) HAHA

Ännu ett norskt mode som jag verkligeni nte förstår. Idag hade minst 70% korta
manchesterbyxor i piratlängd varma skor och knästrumpor. Säkert lika populärt
på vintern som hunterstövlarna är på sommaren, verkligen ALLA har det.
Spännande och se vad nästa fula mode blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback