klädproblem

Varje morgon får jag problem, jaha vad ska man ha på sig idag? Jobbigt när jag inte tycker någonting passar eller ser bra ut dessutom. Hehe. Men jaja, naken kan jag ju inte gå iaf... Ikväll är det centerfest, jobbar till 20 så måste gå dit direkt. Alltså måste jag ha med mig kläder till jobbet. Igår var jag helt inställd på att ha min studentklänning, den jag hade på kvällen, MEN nu vet jag verkligen inte. Den har blivit alldelles för liten (LÄS jag har gått upp i vikt). Så nu har jag bestämmt mig för att låna en av Amandas klänningar istället. PUH... Nu har jag precis duschat, äter en äggmacka och ska snart locka håret och hoppas på att det håller sig fram till kvällen. Puss och Kram så hörs vi imorgon! Enjoy


Den här skulla jag ha ikväll.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback