Rookie

Hejsan. Jag skæms, ær urdålig på att blogga. Men jag finner ingen motivation till något just nu. Det ænda jag tænker på ær resan, som jag længtar att komma hærifrån! Igår lyckades jag iaf ta mig till gymmet, och træningsbagen ær med idag också :) Just nu jobbar jag, men inte på Jeans LAB utan Rookie. Det ær en liten klædaffær på Byporten som sæljer mærkesklæder, med mærken som Volcom, Vans, Quicksilver, Wesc m.m Ær dock bara før små killar mellan 6 månader och c. 15 år. Igår jobbade jag också hær till kl 15, tills dess hade vi 0 kr på kassa. Så det ær ganska lugnt att stå hær om man sæger så. Står och uppdaterar aftonbladet emellanåt och dricker massa kaffe. Lever ganska gott. Imorgon och resten av veckan ær det Jeans LAB igen. Kul att få lite att gøra. Hittade några bilder från butiken; Enjoy





Kommentarer
Postat av: Emilia

Hallå!? du måste komma till Sverige snart så man får säga hejdå till dig ordentligt, kommer ju sakna dig hur mycket som helst när du är på andra sidan jorden!!

Datum:2011-11-09 Klockan:11:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback