dödibenen.com

Shit, mina ben värker! Idag jobbade jag från 8-17:30. Inte på klädesaffären utan började min karriär på BIT igen ;) Hihi, men som tur är inte heltid. Har kvar mitt jobb på Jeans LAB men jobbar lite på BIT också, för extra pengar och för att jag inte jobbar riktigt heltid på Jeans LAB längre, en ny tjej började nämligen igår så jag får mindre tider tyvärr. Så nu har jag två jobb.Tur att jag bara ska vara här 1,5 månad till ;) BIT stressen var jag verkligen inte van vid, mina ben var iaf inte det. Men de hängde med ändå ganska bra, och det var åtminstonde lite kul att jobba igen, iallafall att göra kaffe, det liker jeg. Nog om det. Nu har jag precis kommit hem, gymmade till och med efter jobbet, känner mig duktig! Imorgon är det jobb 10-18 på klädaffäen, sedan hem och förbereda mig inför inflyttningsfest, hos en på Amandas jobb. Ska bli kul at lära känna lite annat folk. Här kommer lite blandade bilder från veckan. Snart ska slitna tjejen sova. Enjoy


Tre jättefina tröjor jag köpte i veckan, alltså fönstershoppade..... give me.

Även denna "köpte" jag, fan att jag alltid hittar saker när jag har shoppingförbud.

Snygga Amanda! ;)

Torsdagens: Skjorta: hm, Kofta (Amandas); Berska, Jeans; hm, Halsband;(nytt); Glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback