ledig onsdag

Det där med lediga onsdagar mitt i veckan är så sköna. Känns liksom som det är måndag på torsdagen, och helt plötsligt är det helg ;) Idag ska jag åka till reiseklinikken och ta min andra spruta för hepatit b inför resan. Sedan ska jag hämta Amanda på jobbet så ska vi åka till Storo köpcenter och kolla lite på ryggsäckar. Har nog inte ägt en ryggsäck på 10 år, så det ska bli spännande, är man backpacker så är man ;) Även maskeradkläder till Amanda måste inhandlas. Nu måste jag fixa iordning mig. Ha en fin onsdag för det ska jag ha! Enjoy


Hittade en gammal bild från 2008 då jag och Emmy var i haga en fin höstdag.
Den här bullen är inte att leka med, få mig att sakna både Emmy och Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback