Morgonlista.

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Jag är en sådan människa som hatar att stressa, och kommer alltid 5 minuter innan jag borde ;)
HAR DU BRA KONDITION:
Nope, men försöker fixa till det på bästa sätt just nu..
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Utvilad men lite bitter för det har varit fint väder hela veckan och nu regnar det, när jag är ledig!
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
vitt eller svart, gud vad jag gillar färger ;)
KAN DU LAGA MAT:
Jaa, jag kan om jag vill! Tycker faktiskt jag är duktig på det, har ju ändå bott hemifrån i 1 år, och jag tror det visas i min matlagning.
VAD PLUGGAR DU:
absolut ingenting, men vill börja nästa höst (2012).
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Ibland ja, ibland inte.. haha
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Oj, herregud minns verkligen inte. Tror jag såg något töntigt klipp på youtube, minns att jag fällde 1 tår och kände mig otroligt töntig just då så jag började skratta… haha
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
haha nästan ;)
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Jaaa, det var mysigt. Jag, Amanda och Lotta kollade på film och åt chips, morötter, dipp och popcorn.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
KAFFE, fast här i Norge köper jag det när jag kommer till jobbet. Dricker  annars inget på morgonen.  Juice hade varit gott.
ÄR DU NYTTIG:
Normal kanske? Vissa dagar tänker jag jättemycket på vad jag äter, andra dagar bryr jag mig inte alls, har jag ätit något onyttigt under dagen så blir det oftast att jag fortsätter vara onyttig för jag tänker; jag har ju redan sabbat nyttigheten…. Haha dum vana! Men tycker jag är dålig på att äta frukt och grönt.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Jaaa, massor. Jobbar ju nu på Jeans LAB, innan det Liseberg och BIT. Sedan har jag haft en minikarriär som städare med :P 
ÄR DU BLYG:
nej det är jag inte, kanske inte mest oblygaste men brukar inte skämmas över mig själv. Om jag trivs med personerna runt omkring mig så är det inga problem.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Vaknade nyss, runt 11.
JAG SOVER:
på magen med händerna runt kudden, och benen uppdragna mot mig, som en liten boll typ.
VAD SA DU SENAST?
”hejdå ses imon”, till Lotta när hon skulle gå hem i går kväll.
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej det var jag inte, men hade gärna provat på festivallivet någongång.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Är sällan arg eller ledsen, men isåfall berättar jag det för Amanda, eller ibland Mamma.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Pengar! ;)
HAR DU SNYGGA SKOR:
Vissa är väl mer snygga än andra, men man skulle väl inte köpa fula skor? ;)
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Har inte pratat med någon än….
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Jaaa, loftsängen!
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej, jag och kuddarna, täcket och mobilen…
HAR DU KÖRKORT:
Nej, tyvärr. Har verkligen panik över på när jag ska hinna ta det.
ÄR DU ENSAM NU:
Jaa det är jag, men ska ut en sväng på stan snart, möta upp Lotta och Evelina.
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA:
Ska inte göra annat än jobba, men mamma och pappa kommr i helgen och hälsar på! Det ska bli mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback