Elin



Tycker det är jättekul att jobba i en klädaffär, problemet nu är bara att jag hatar att välja kläder!!! Får ångest varje gång jag ska välja på morgonen, inatt drömde jag till och med att jag stod framför klädstången och valde kläder. Sjukt! Skulle vilja kunna kombinera lite coola kläder som jag vill, ha en stil lite mer. Våga exprimentera. Vara snygg som Elin! ;) Men jag har insett att jag inte alls har några kläder som jag egentligen tycker är fina, så jag vill shoppa, men ska jag resa? JA, måste jag då spara? JA FUCK! Fick iaf en jeansväst idag på jobbet, vi klippte till den från en gammal Levis jeansjacka, snyggt som fan! :D Imorgon jobb 9-17. Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback