GÖTEBORG

Ååå så fort jag kommer hem så älskar jag denna staden ännu mer. Jag ska leva här, plugga här. :) Men först ska vi ut i världen såklart. 5 december far vi! I fredags var jag på Håkan Hellström på Liseberg, fan va han kan uppträda den mannen! Sjukt bra! Idag var jag med Petra inne i stan först, sedan skulle jag på inflyttningsfest men jag fick migrän så stannade inne och spelade wordfeud istället ;)

Förresten så gjorde jag någonting i fredags som jag aldrig trodde att jag skulle göra. En dröm jag haft länge, något som alltid kommer finnas på mig. Jag tatuerade mig! Jag har länge känt att det är någonting jag velat och nu när jag äntligen (sedan något år tillbaka) vetat vad jag ville ha för motiv så tänkte jag: vad har jag att förlora? Jag ville inte ha något på min kropp som bara var ord för någon annan eller något motiv som egentligen inte har någon mening, betydelsefullt skulle det vara. Så jag tatuerade in min lillasysters namn "Stina" på armen, inte i vanliga bokstäver utan i blindskrift eftersom hon är blind. Just nu känns tatueringen verkligen som blindskrift eftersom det är små sårskorpor på prickarna. Å jag är supernöjd! Dock har jag ingen bild här på datorn, får ta och visa er när det har läkt lite bättre helt enkelt.

Imorgon är det släktkalas för lille Albin som fyllt 1 år och farmor som fyllt 78! Sedan ska jag tillbaka till Oslo på kvällen för jobb igen! Puss på er! Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback