helt vanlig onsdag

Kænns bra att halva veckan redan har gått, det går fort nu. Resan nærmar sig. Fortfarande så fruktansvært mycket att fixa. Just nu kollar vi på alternativa utflykter och upplevelser på Nya Zeeland. Vi tænkte vara i Sydney øver jul och nyår, sedan kommer Michaela och møter upp oss den 7 Januari, då tænkte vi åka vidare direkt till Nya Zeeland før att sedan dra tillbaka till Australien før att åka buss upp før hela østkusten upp till Cains. Dær tænkte jag och Amanda jobba lite, innan vi drar vidare till Vietnam. Det ær planen nu i alla fall...nog om det, ni lær ændå bli tjatade om vår resa framøver ;)

Helgen var mysig, Michaela var på besøk, fest i lørdags och isøndags var det bara slappsøndag som vanligt. Igår var vi hemma hos Amandas bror som ska flytta hem. Jag hæmtade min kæra madrass som jag sov på i 2 månader førra året, de førsta månaderna jag bodde i Oslo, innan vi fick lægenheten. Haha kanske inte så intressant dock. Men en sak som jag måste tipsa om. En ny serie som hette Terranova. Handlade om att mænniskorna inte kunde andas på vår framtida jord så de reste tillbaka till dinosaurietiden. Inte alls min typ av serie som jag brukar titta på, men nu måste jag veta vad som hænder med alla i næsta avsnitt. Alla skådespelarna var så søta. ;)

Ær inne på datorn i butiken nu så har inga bilder, hittade denna på google bara. Enjoy 



Ikvæll ska vi nog till hem till Lotta och Jacqueline. Vi skulle gått på bio ikvæll, Friends with benefit, någon som sett den? Men eftersom Jacqueline hade den på sin dator så lockade plånboken det mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback