levis jeansjacka

Hej allihopa allihopa, rumpnissar är vi allihopa..lalala... Nu är det snart helg, ska bara jobba imorgon också. YEYY! Hände massa på jobbet idag, men tror det är lite hemligt, haha onödigt för er att veta det då kanske...hihi. Men igår hämtade chefen varor från lagret och fann mycket gamla jeansjackor, jättecoola som vi sålde ut för 200 kr. En var supersnygg, det var bara så att jeansjackorna som är gjorda på 90-talet har ganska stora armar och axlar i sitt mode. Och det passar ju verkligen inte mig... Så då bestämmde jag/vi oss för att klippa av de fula armarna till en skitsnygg väst! Jag är mer än nöjd, så jäkla snyggt! :) Och sedan idag så klippte jag i ett par gamla jeans och tillverkade sjukt snygga shorts. WEEEHOOO Enjoy




Bilder på shortsen får ni se imon, (så jag har något att blogga om i mitt ointressanta liv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback