Fraiser Island

Kom precis hem fran tva natter pa Fraiser Island. Herregud vilken underbar o! Helt otroligt fin med alla sjoar, sanddynor och hav. Sa mycket fint, later som om jag ar 50 ar men det gar inte att beskriva hur fint det var. Vi akte med hostelets 4 vanar, sa vi var kanske ungefar 25 stycken och en guide. Vi hamnade i bil nummer ett tillsammans med guiden eftersom vi inte kunde kora. Amanda och Michan har inte med sina korkort och lilla jag har ju inte skaffat nagat an... Men vi bodde mitt pa stranden i talt i tva natter. Inga toaletter, inga duchar, ingenting i princip. Men det var en del av aventyret, och det var saaaa bra! Vi lagade mat tillsammans pa kvallarna och umgas med varandra. Vi var de anda svenskarna men det gjorde inget. Att campa sa mitt ute i ingenstans var sa kul, man kande verkligen att man var en akta backpackers ;). Men nu maste jag erkanna att det ar skont att nu ikvall kunna fa sova i en riktig sang och duscha, for imorgon reser vi vidare till 1770 dar vi ska campa pa ett stalle som heter Wyndham i en natt. Pa dagarna nar vi inte var vid stranden sa akte vi runt nastan hela fraiser och sag oss omkring. BEsokte massa olika platser med bade regnskog, sanddyner och olika sjoar. Sag massa djur, ackliga spindlar, dingos och skoldpaddor. Den finste platsen var nog Lake McKenzie, dar var sjon helt turkos. Nu hinner jag inte skriva mer for internet tiden ar snart slut. Finns sa mycket mer att beratta men det far duga for denna gangen! Hoppas ni mar bra i kylan, har svettas vi hjal ;) Tanker pa er! PUSS och skickar ett <3 till er pa alla hjartans dag!

Kommentarer
Postat av: julia

<3 till dig med!

Datum:2012-02-14 Klockan:12:29:45
URL: http://juliaeks.blogg.se/
Postat av: Ma+Pa

Du får ett här också.... >3

Datum:2012-02-14 Klockan:15:43:50
Postat av: Ma+Pa

Du får ett av oss här också <3!

Datum:2012-02-14 Klockan:15:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback